onsdag 15 maj 2013

Även jag tackar för mig!

Jag är relativt ny i Stämpelkällans gäng och har bara hängt med sedan drygt ett år tillbaka. Det har varit en fantastisk rolig tid och jag är glad över att jag fick träffa Anna och Annika på eventet i Stockholm. Två underbara människor som jag hoppas jag får träffa på någon träff framöver som pysslare även om de nu fattat beslutat att lägga ner sin affärsverksamhet.  Jag tänkte avsluta min tid här genom att visa några av mina favoriter från det gångna året.

Först ut är en picknick korg...

Därefter ett spel - tre i rad. Den stängda boxen...


Spelplanen med spelpjäserna...


Ett påskkort...
 

 Ett julkort med maskat julmotiv...
 

En höstlayout med min favoritstämpel, det söta uggleparet...


Och sist ut en somrig layout med den användbara och fina tagen med plumpar...


Stor kram till Anna, Annika, mina DT-kompisar och till alla er som har följt oss här i bloggen.

Ha det bäst!
Kram Cri-Kee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.