torsdag 7 mars 2013

Torsdagsutmaning!

Varje torsdag sätter vi i designteamet en utmaning för de andra. Denna vecka var det min tur och jag valde: Djurriket - använd era djuriska stämplar!

Här kommer mitt kort där jag använt "Katter på staket".

 
Jag har valt att färglägga bilden helt i gråskala och sedan använda lite rosa som accentfärg. Det här var ett uppdragskort och jag fick ledtrådarna: gillar katter, hon brukade vara helt inne på rosa men är nu förtjust i grått.

 
På baksidan gjorde jag en ficka där det finns det plats för en tag att skriva en liten hälsning på.
 
 
Hoppas det kommer fler inlägg under dagen (får se om de andra i teamet gillade min utmaning... ) så ni får se fler av våra djuriska stämplar! ;)

Material:
Stämpel - Katter på staket
Design Papper - Kaiser Craft
Rosor, pin - Wild Orchid Crafts
Blad die - Marianne Design
Scalloped Circle die - Nellie Snellen
Kant- och hörnstans - Martha Stewart
Bokstäver och siffror - Die-Versions (två olika fonter)
 
Ha en trevlig torsdag allesammans! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.