lördag 2 februari 2013

Krya på dig kort/ask

Hej hopp!

Jag gillar ju väldigt mycket när kort är mer än bara ett kort, så jag vill slå ett slag för alla olika kortaskar som finns där ute:-) det här är en variant som jag sett på olika bloggar förut, men nu när jag letade instruktioner till den så hitta jag ingenting. Jag fick hel enkelt sätta mig ner och mäta och fixa tills jag hade en ask som blev som jag tänkt :-)

Det är en krya på dig ask/kort med plats för näsdukar, läkerol och te :-) allt som behövs när man är lite sänkt av en förkylning. Stämpeln jag har använt heter Trolla, krya på dig, en digistämpel.

Har du några bra tips på fina kort som innehåller nåt mer än bara en skriven hälsning så dela gärna med dig :-) skriv adressen till din blogg om du har nån i kommentarerna så vi kan se vad du hittat på.

Kram
Madame Ink





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.