fredag 17 augusti 2012

Flaskkort

Jag har världens bästa pappa! Det bara måste vara så. Trots sitt fullbokade schema tog han sig tid att hjälpa mig idag. Jag har köpt ett höj- och sänkbart skrivbord till mitt scraprum. Först hjälpte han mig att frakta hem det...sedan att skruva ihop det. Eftersom formen på skrivbordsskivan inte passade mig åkte jag ut på stan för att leta efter en begagnad skiva i lämplig storlek. Hittat! Ja, då var pappas hjälpande hand på plats igen. För ni ska inte tro att denna bordsskiva (100*170 cm) går in i min lilla bil!

Som tack för hjälpen har jag köpt en flaska av pappas favoritdryck, nämligen whisky! Men inte kan jag ge bort en flaska whisky utan flaskkort. Vilken tur att jag har ett alldeles nytt bord att sitta och jobba vid :)
Jag har använt textstämpeln "till världens bästa pappa" på flaskkortet. Något som jag borde säga mer ofta till min pappa, för det är just vad han  är!
Klockan blänker av lampans sken...på klockans metalldelar har jag lagt på ett lager av glossy accents och på klockans glas har jag lagt ett lager av crackle accents, men det syns inte riktigt i blänket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.