fredag 22 juni 2012

Chokladkort

Ibland vill man ge bort något lite extra till någon och då kan jag rekommendera ett chokladkort. Det är enkelt att göra och dessutom kan du använda dig av en del spillpapper som blivit liggande.
Jag har stämplat Kram, som en hälsning på framsidan. På insidan ser kortet ut så här...
Med plats att skriva en liten hälsning och så rymmer kortet två små härliga chokladkakor.



Det andra chokladkortet ser i princip likadan ut på insidan, så jag visar bara dess utsida...Även på detta kort har jag stämplat kram som hälsning.


Blev du sugen på att själv göra ett chokladkort, så hittar du en tutorial HÄR i min blogg.

1 kommentar:

  1. Snyggt! Å gott! ;-)
    Ska kolla in din tutorial åxå, tack!
    Kram

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.