måndag 19 mars 2012

Skiss á la Maiden

Hallåj allesammans! Idag är en STOR dag... Min son fyller nämligen sex år! :-) Han har firats två helger på raken men nog ska han bli lite firad idag åxå! Bland annat så får han såklart ett kort som jag gjort till honom! Jag har själv gjort skissen och den ser ut så här:



Stämpeln som jag har använt är faktiskt Eriks favoritstämpel! När jag först blev gästdesigner hos Stämpelkällan och skulle välja några stämplar att jobba med så satt Erik med vid datorn och han valde just "Jeppe - krya på dig" som han tyckte var såå cool! Så vad passar bättre än att jag använder den på ett födelsedagskort till honom!? ;-) Killen på stämpeln har egentligen ett bandage på ena armen som det står "krya på dig" på men den har jag helt enkelt klippt bort och då passar den ju perfekt till vilket ändamål som helst! :-)




Hoppats att jag lyckats inspirera lite?! Ha en fortsatt fin dag, själv ska jag snart gå till förskolan å lämna både sonen och massa glass så han blir firad där med! :-)


Kram, Maiden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.