fredag 27 januari 2012

Stamp of the week - Leaf


Hi folks
It is Friday and time to raffle a new stamp. This weeks stamp is "Löv, liten" and it is such a useful stamp. Just check out the wonderful work from the DT:s

To get a chance to win this stamp just make a comment in this post before midnight Saturday (January 28). 

And now to the inpiration from the DT:s. Do sit down and enjoy :)


Wonderful card from Benita.


This beautiful card is made by Joyce


Mias wonderful card have also the stamps "Lova grows" and "Katter på staket"



And I, Päivi, made a mini layout

Have a nice day!!!
Päivi

20 kommentarer:

  1. What a useful and versatile stamp!

    SvaraRadera
  2. Vilken vacker stämpel. Den vinner jag gärna!

    SvaraRadera
  3. En perfekt stämpel i min smak. Kan användas när som helst till vem som helst !! Bra storlek .
    Kram Eva

    SvaraRadera
  4. Vill jag bara ha, hoppas jag vinner

    SvaraRadera
  5. Vilken underbar stämpel. Den kan man ju använda till mycket och året runt. Den vill jag gärna ha i min samling.

    SvaraRadera
  6. Fin och mycket användbar stämpel! Tänk er den i silver eller guld på ett julkort =))

    SvaraRadera
  7. Snygg och mycket användbar stämpel! den hade jag velat vinna:)

    SvaraRadera
  8. En praktisk stämpel som alltid passar in

    SvaraRadera
  9. Vacker stämpel och användbar. önskar att den vore min! ;)

    SvaraRadera
  10. Fin stämpel vill gärna vara med i utlottningen

    SvaraRadera
  11. Jättefin stämpel som verkligen skulle komma till nytta!! Håller tummar och tår!

    SvaraRadera
  12. Vilka fina alster!
    Jag vill också kunna göra fina saker med löv. Bäst att kommentera så kanske jag kan vinna ett fint löv att börja med.

    SvaraRadera
  13. Jättefin stämpel, jag tar gärna en lott :-)

    SvaraRadera
  14. Vilken fin stämpel med många användningsområden! Gillade inspirationsbilderna och vill självklart vara med och ta en lott! :)

    SvaraRadera
  15. vilken helt underbar stämpel,vill gärna ha turen på min sida o vinna den:)

    SvaraRadera
  16. Fin och olika kort ni gjort.
    Den lövstämpel kan man använda till mycket:-)

    SvaraRadera
  17. Jättefina alster, inspirerande!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.