lördag 17 december 2011

Advent Calendar

We know you are anxious for the final clue, so here it is:
She's got a fuzzy hat!

There it is, all the clues! Once you have found the stamp in the shop, email me the article number (susanne@stampelkallan.com), and come back here to leave us a comment!
A winner will be drawn sunday around threeish (CET), so be sure to email me before then! And don't forget to check out the Stamp of the week, you have a chance of winning that as well, just by leaving a comment!!!

11 kommentarer:

  1. Jag har skickat ett mail med min gissning!!

    SvaraRadera
  2. Nu har jag också skickat mitt svar.

    SvaraRadera
  3. Nu har jag lämnat min gissning...en riktig liten sötnos som dolde sig denna gång :)

    SvaraRadera
  4. Har också mailat min gissning :)

    SvaraRadera
  5. Nu har jag mailat mitt svar - håller tummarna för vinst!

    /Jennica i Umeå

    SvaraRadera
  6. Jag har också mailat in mitt svar nu :)

    SvaraRadera
  7. Kluriga ledtrådar, men nu har jag skickat in ett svar! :) Håller tummar & tår för vinst!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.