fredag 11 november 2011

Stamp of the week!

The stamp of the week this week is the sentiment "God jul & gott nytt år (J48)".
As usual you have a chance of winning it just by leaving us a comment! Leave us a comment before midnight saturday (12th of nov), and you're in on the draw for this stamp. The winner will then be announced Sunday nov 13th.

Without further ado, let me present you with the DT projects:

MiaT

Gry
Additional stamp used: Mrs Santa (J52)

Nettan

Essmo

San
Additional stamps used:

Remember to leave us a little comment and come back for a visit again tomorrow when we will show you our project of the week!

17 kommentarer:

  1. Vilka fina julalster ni har gjort:)
    Den textstämpeln gillar jag!

    SvaraRadera
  2. Fantastiska alster (som vanligt) med en vacker och användbar stämpel.

    SvaraRadera
  3. Oj vad fina kort saker ni gjort, jag gillade verkligen alla. :D (Inklusive stämpeln såklart, vem skulle inte vilja vinna den!? ;)

    SvaraRadera
  4. Snygg textstämpel !! Oh vad jag gillar Grys kort. Julen i lila och med en seniorstämpel....hur häftigt som helst. Är
    11 11 11 en turdag för mig ???? Kram Eva

    SvaraRadera
  5. Älskar textstämplar... väldigt användbar... är gärna med i utlottningen av den. Kram L8

    SvaraRadera
  6. Ni gör verkligen jättefina grejer, blir alltid lika inspirerad! Riktigt användbar stämpel så här års.

    SvaraRadera
  7. Vilka läckra alster ni gjort! Den textstämpeln skulle jag gärna vinna.

    SvaraRadera
  8. Kanonfina saker ni har gjort med stämpeln! Jag älskar textstämplar!! :-)
    Kram, Pillan

    SvaraRadera
  9. Jättefina DT-alster!! Den stämpeln skulle verkligen komma väl till pass nu när julkortstillverkningen börjat komma igång!

    SvaraRadera
  10. Kanonfina alster har ni gjort.
    Textstämplar kan man inte få för många utav.
    Kramis

    SvaraRadera
  11. Praktisk stämpel för den här säsongen

    SvaraRadera
  12. Oj oj oj vilken snygg textstämpel, denna utlottningen vill man ju vara med i.

    SvaraRadera
  13. Härliga inspirationskort och fin blogg!

    SvaraRadera
  14. Den passar bra hos mig....♥

    SvaraRadera
  15. Superhärlig stämpel, vill jag gärna vinna.Fin inspirationsblogg.

    SvaraRadera
  16. Åh vilken bra stämpel! Skulle känna sig jättehemma hos mig, jag lovar!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.