onsdag 9 mars 2011

Tre ägg

Jag har gjort mitt första påskkort någonsin tror jag, brukar inte göra såna :) Men nu när man har så fina påskstämplar härifrån Stämpelkällan så måste man ju prova! Jag har använt stämpeln Påskägg med fjädrar och rosett och målat dem med akvarellpennor. På den lila cardstocken har jag vattenstämplat med två fjädrar: Påskfjäder vikt liten topp mot höger och Påskfjäder liten topp åt höger.

I have made my first ever easter card, I dont usually make those :) But now I have such beautiful easter stamps from Stämpelkällan that I must use them! On this card I used three different stamps (links above in swedish). I panted the eggs with watercolour pencils and the feathers in the background are watermark stamped.



/Elli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.