måndag 13 december 2010

Två julkort...

...får det bli från mig idag. (Dock ingen bra bildkvalitet pga datorbyte).

Det första har jag hållit ganska enkelt med en Julkula med swirls som enda stämpelmotiv. Pappret i sig var så vackert så jag ville bara sätta en touch över det hela. Några änglar och hjortar (?) fick plats också.


Det andra går i bruna färger och det var lite nytt för mig. Tomteälva med pepparkakshjärta fick bli centrum på det här kortet. Blommor med lite glitter på och halvpärlor i brunt fick bli dekoration. Vingarna (syns dåligt på bilden) har lite glitter på den yttre delen för lite extra lyft.



Det var allt från mig idag. Nu bör jar man nästan längta efter att skapa lite "ojuliga" kort, men än finns ju lite tid kvar...Ni har väl inte missat erbjudandet i butiken! Än är det ju tid kvar att göra lite julklappar. Själv ska jag börja med chokladaskarna och lite fler tändsticksaskar inom kort.

//Christina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.