fredag 17 december 2010

Lucka 17

Godmorgon på er! Vi har en vinnare som får snickargubben hem till sig och det blev...

Designatavlisa! Det passade ju bra med snickar-släkten. :) Maila mig: susanne@stampelkallan.com
Och så en efterlysning; Carolina som vann tatueringsdamen har ännu inte mailat sin adress!

Nu över till dagens lucka; nummer 17!
Jaaa, något färgglatt är det i alla fall. Om ni vill vinna den, lägg en kommentar så lottar vi ut den i morgon. Gå till shopen för att se om ni hittar den där någonstans!

25 kommentarer:

  1. Jag tror att det är Tårta i tre lager.

    SvaraRadera
  2. Tårta i tre lager gömmer sig i dagens lucka. Perfekt för födelsedagskort.

    SvaraRadera
  3. Tårta i tre lager i luckan idag.

    SvaraRadera
  4. Det ser ut som "Tårta i tre lager".

    SvaraRadera
  5. Idag måste det vara en läcker Tårta i tre lager i luckan.

    SvaraRadera
  6. Tårta i tre lager tror jag det är

    SvaraRadera
  7. I dagens lucka är det tårta i 3 lager. SÅÅÅÅ FIIIN

    SvaraRadera
  8. Chanin säger

    Idag är det tårta i 3 lager. Den får gärna komma hem till mig!!

    SvaraRadera
  9. Bakom dagens lucka gömmer sig Tårta i tre lager :)

    SvaraRadera
  10. "Tårta i tre lager" från sans design!

    SvaraRadera
  11. "tårta i tre lager" tror jag att det är som gömmer sig bakom luckan idag:)

    SvaraRadera
  12. Gissar på Tårta i tre lager

    SvaraRadera
  13. Idag är det Tårta i tre lager bakom luckan :)

    SvaraRadera
  14. Jag tror att det är Tårta i tre lager.

    SvaraRadera
  15. "Tårta i tre lager" är det som gömmer sig bakom dagens luckan. :)

    SvaraRadera
  16. I dag är det tårta i tre lager, jättefin

    SvaraRadera
  17. Tårta i tre lager bakom luckan

    SvaraRadera
  18. I dagens lucka är det "Tårta i tre lager".

    SvaraRadera
  19. Jag tror det är tårta i tre lager

    SvaraRadera
  20. Tårta i 3 lager hittar man under dagens lucka

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.