onsdag 15 december 2010

Julpåse och krya-på-dig-kort.

Hejsan,
Nu börjar det närma sig julafton med stora steg och då brukar man få börja tänka på de där små gå-bort-gåvorna som är roligt att ha med sig till släkt och vänner.
Den här påsen är både rolig att göra och trevlig att ha med sig, med några hemgjorda knäck i.
Jag valde att sätta tomteluva på San med katt, hon är ju så söt.
Har använt mig av den engelska jultexten och smutsar, så klart :-)
Har även gjort ett Krya-på-dig-kort till en liten kille med mycket spring i benen.
På framsidan har jag använt en snygg och användbar textrad...
På insidan av kortet har jag gjort en liten ficka som jag fyllt med plåster och motivet är ju helt perfekt i sammanhanget.
En närbild på motivet, med text och smutsar i bakgrunden.


Ha en fortsatt bra vecka och lycka till med julpysslandet!
Kram Mia

2 kommentarer:

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.