måndag 6 december 2010

Dekoration med krympplast

Här kommer då mina dekorationer av krympplasten som jag visade i tidigare inlägg.

 Har satt fast dom med band, en runt varje ljus
Närbild på dekorationerna.

Det här är bara ett sätt att använda dom på. Man kan även knyta fast runt flera ljus och ge bort som present. Eller kanske runt ett gilleljus. Möjligheterna är många och motiven är också många i shopen, sedan är det bara att låta fantasin flöda.
När jag ändå höll på, så testade jag att göra en tags. Stämplade med en jultext stämpel och när den krympt la jag 3D lack över för att få en annan yta. Denna har jag tänkt använda i ett blomsterarrangemang, levande blommor eller på en ask. Men det får bli närmare jul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.